Garanciális feltételek, szerviz szabályok

 

 

A garanciális ügyintézést a telephelyünkön működő átvevő-szerviz végzi.


A garanciális ügyintézés határideje 10 munkanap, melyet minden raktáron tartott termék esetében következetesen betartunk!

Cégünk számítástechnikai alkatrészeket értékesít, így javításra is csak az adott, meghibásodott alkatrészt tudjuk átvenni. Komplett gépek javítására, hibafelderítésre nincs lehetőségünk. A meghibásodott termékekről szervizünk átvételi bizonylatot állít ki, melynek eredeti példányát a vásárló kapja. Az átvételhez minden esetben szükséges a vásárláskor kapott jótállási jegy (eredeti vagy másolat). Kérjük az átvételi lap eredetijét gondosan őrizze meg, mert garanciális ügyintézés és kiadás csak ezen bizonylat esetében lehetséges! Leadáskor kérjük a hiba pontos leírását mellékelni, ugyanis szervizünknek kizárólag a jelzett hiba vizsgálatára van módja.

Cégünk az általunk értékesített termékekre 12-36 hónap garanciát vállal, melyet online elérhetőséginken mindegy egyes termék esetében külön is feltüntetünk. Kivételt képeznek azok a termékek, amelyek esetében a gyártó hazai képviselője ennél hosszabb, akár 5 év jótállást is vállal (egyes monitorok, nyomtatók, optikai meghajtók, stb…), de listáinkon ezt, ezekben az esetekben is pontosan feltüntetjük.


További kérdéseivel keresse munkatársainkat:


ComParts Line Kft., 1147 Budapest, Lőcsei u. 86.
Tel/Fax: 223-4900, 223-4909, 222-3735, 06 (30) 9682-500


info@compartsline.hu


 
 

 

 

 

 

                  

 

 

H i r d e t é s

 
 
 

Rendelés

Árajánlat

 
Kosártartalom
0 Ft
 
 

 

Nyitvatartás, elérhetőség:     

 

Hétfő - Péntek  9 - 17:30

1147 Budapest, Lőcsei út 86.

Tel/Fax: 223-4900, 223-4909, 222-3735, 785-0399


 

ÉV VÉGI NYITVATARTÁS:


December 1. Szombat: NYITVA  9-17:30


December 15. Szombat: NYITVA  9-17:30


December 27-28: NYITVA  9-17:30


December 31: ZÁRVA


Január 2-től normál rend szerint!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

     H i r d e t é s