Garanciális feltételek, szerviz szabályok
Cégünk számítástechnikai alkatrészeket értékesít, így javításra is csak az adott, meghibásodott alkatrészt tudjuk átvenni. Komplett gépek javítására, hibafelderítésre nincs lehetőségünk. A meghibásodott termékekről szervizünk átvételi bizonylatot állít ki, melynek eredeti példányát a vásárló kapja. Az átvételhez minden esetben szükséges a vásárláskor kapott jótállási jegy (eredeti vagy másolat). Kérjük az átvételi lap eredetijét gondosan őrizze meg, mert garanciális ügyintézés és kiadás csak ezen bizonylat esetében lehetséges! Leadáskor kérjük a hiba pontos leírását mellékelni, ugyanis szervizünknek kizárólag a jelzett hiba vizsgálatára van módja.
Cégünk az általunk értékesített termékekre 12-60 hónap garanciát vállal, melyet online elérhetőséginken mindegy egyes termék esetében külön is feltüntetünk.
Kivételt képeznek az alábbi gyártók termékei, melyeknek garanciális ügyintézését a kapott garancia levél alapján a vásárlónak, vagy viszonteladónak kell intézni. Ezeket a termékeket nem hozzánk kell a futárral visszaküldeni!
- AOC Monitor: https://tpvcrmplus.my.salesforce-sites.com/Web2Case/WebformAOC?lang=hu
- APC termékek: a garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
- Asus Monitor: A garancia levélen szerepel minden. (A dobozában van)
- Asus MiniPC: https://www.fixdirect.hu/
- Benq Monitor: A garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
- Canon Nyomtató: A garancia levélen szerepel minden. (A dobozában van és külön is adunk. Mind a kettő kell az ügyintézéshez) https://szervizpark.hu/
- Dell Notebook: Call centernél kell egyeztetni mert több verzió is létezik. A kategóriától függ. (+36-80-0161-57)
- Dell Billentyűzet és Egér: Dell márkaszerviz - Garanciális és nem garanciális javítások (https://humansoft.hu)
- Gaba Monitor: A garancia levélen szerepel minden. (A dobozában van)
- HP Nyomtató: A garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
- HP Gyári Patron és Toner: +36-1-777-7545
- Kstar UPS: A garancia levélen szerepel minden. (A dobozában van)
- Kyocera Nyomtató: A garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
- LG Monitor: A garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
- Logitech termékek: Telefonon vagy emailben érdeklődjenek. Gyáriszám szükséges.
- Navitel termékek: https://rma.fixit-service.com/
- Overmax Projektor: overmax@laptoptech.hu
- Philips Monitor: https://tpvcrmplus.my.salesforce-sites.com/Web2Case/WebformAOC?lang=hu vagy Contact | Philips TV, Sound and Monitors
- Samsung Monitor: A garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
- Wayteq GPS: A garancia levélen szerepel minden. (Külön adjuk)
- Xiaomi termékek: Telefonon vagy emailben érdeklődjenek. Gyáriszám szükséges.
A többi termék esetében a garanciális ügyintézést a telephelyünkön működő átvevő-szerviz végzi.
További kérdéseivel keresse munkatársainkat:
ComParts Line Kft., 1147 Budapest, Lőcsei u. 86.
Tel/Fax: +36 30 378 6920, 223-4900,